2 March 2011

Wystarczy chcieć

Zazdrość. Niestety, wstyd przyznać, ta wstrętna cecha niekiedy daje mi o sobie znać.. Czasem bez walki jej się poddaję, niekiedy również działa na mnie motywująco- i tak było w tym przypadku. Widząc sympatyczny wizerunek szydełkowego misiaka nie mogłam się powstrzymać by sama nie spróbować stworzyć czegoś podobnego.
Początkowo wzięłam się za szydełkowanie mojej "standardowej" lalki (tudzież królika, misia..). Prace jednak szły jak krew z nosa - chyba dopadło mnie "zawodowe wypalenie", więc postanowiłam sobie od nich troszkę odpocząć. Usiadłam zatem do kombinowania ów "sympatycznego misiaka" :) Dodawałam, odejmowałam, prułam ... aż w końcu doszyłam ostatnią część maskotki i oto powstała zharmonizowana całość ;)
Mierzy o połowę mniej niż moje poprzednie lalki - całe 21 cm.






Pozdrawiam wszystkich cieplutko, dziękuję za odwiedziny, za miłe słowa i zapraszam ponownie ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...