29 March 2011

Rudy rudy rydz!

Nie mogłam się powstrzymać i znów wzięłam się za lalki! Ostatnio wpadła mi w ręce rudawa włóczka i po prostu musiałam zrobić rudzielca (do tej pory dominowały przecież brunetki). Panuje u mnie jednak jakaś tendencja spadkowa odnośnie ich wielkości - robię je co raz mniejsze :) Ta mierzy jakieś 33 cm ale jest o połowę drobniejsza od moich pierwszych... Kiedyś wrzucę dla porównania zdjęcie grupowe. Póki co większość moich wytworów mam w domu także zbiera się już ładna kolekcja. No i można przez to zauważyć progress w moim szydełkowaniu - na pierwsze maskotki patrzeć nie mogę :) Mam głęboką nadzieję, że z miesiąca na miesiąc, z roku na rok będzie tylko lepiej :D




Dziękuję za odwiedziny! Lecę już obmyślać kolejne pluszaki :) Miłego dnia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...