7 July 2011

Prezenciki :D

Pewnego dnia siadłam sobie jak zwykle z kawką przed komputerem chcąc odebrać maile. Był to zwykły dzień, dzień jak co dzień. Nagle me oczęta ujrzały informację o komentarzu do jednego z moich postów. Osoba ta używając niezwykle miłych dla mnie słów, na końcu swojej wypowiedzi zaproponowała wymiankę. Nie zwlekając ani chwili dłużej udałam się w jej wirtualny zakątek i ... świat się dla mnie zatrzymał. Jak w hipnozie przechodziłam na kolejne strony bloga, który aż kipiał od różnorodności. Nie mogło do mnie dojść, że osoba ta gotowa jest podarować mi część swojej wspaniałej twórczości w zamian za moje... plątaniny... Wystukałyśmy razem trochę maili, wymieniłyśmy listę życzeń i zabrałyśmy się do pracy :) Miało być początkowo skromnie, skończyło się na dwóch dużych paczkach, co nie ukrywam słałam z wielką przyjemnością a otrzymywałam z jeszcze większą :):):)
Dziś właśnie to odebrałam paczuszkę a w niej: lala na stojaczku, (uwielbiam filmy kostiumowe i marzyło mi się być w posiadaniu lali stylizowanej na XVIII-wieczną Anglię), dwie owieczki, 3 cudowne serducha, 2 pary frywolitkowych kolczyków i jedna bransoletka do czarnego kompletu, kwiatuszki frywolitkowe, które mam zamiar wykorzystać w swoich lalach oraz taaaaaasieeemki :D:D
Agnieszko, podarunki są Przepiękne, już zagościły w odpowiednich dla siebie miejscach i od dziś cieszą niezmiernie moje oczęta!! Dziękuję Ci bardzo bardzo :*






Dla Agnieszki i jej dwóch córek poleciały natomiast ... trzy moje lale ;) Plus coś tam :P


Ponieważ jestem ciamajda w ładnym prezentowaniu czegokolwiek, świetne fotki lal możecie podglądać u Agnieszki.

Pozdrawiam Was serdecznie ! :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...