30 June 2011

Candy !

Zdecydowałam się (niektóre mogą stwierdzić, że szybko) na moje pierwsze Candy. Powodów jest wiele lecz nie chciałabym ich tu wszystkich wymieniać. Nałożyło się na raz kilka pozytywnych dla mnie rzeczy, niektóre dość niespodziewane i swą radość chciałabym uzewnętrznić poprzez rzecz materialną.
Lala powstała z myślą o Was! Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.


Zasady :
  1. Jeśli wyrażasz chęć udziału, zostaw komentarz pod tym postem - osoby bez bloga proszę o podanie swojego maila.
  2. Osoby posiadające bloga proszę o wstawienie u siebie podlinkowanego baneru na pasku bocznym.
  3. Zapisy trwają do 27 sierpnia, losowanie odbędzie się dnia następnego.



Mam nadzieję, że choć garstka z Was będzie zainteresowana ;) Tak czy owak - życzę wszystkim powodzenia! ;)

Buziaki :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...