24 July 2011

Marta, wykrój i wyróznienie

Witam Was kochane! Dzisiaj przedstawiam Wam Martę - pierwszą lalę szydełkowaną nowym haczykiem ;) No niestety, różnicy nie widać ( :) ) ale był niesamowity komfort pracy. Początkowo, jak pisałam w komentarzu poprzedniego posta, miałam mieszane uczucia, zastanawiałam się czy aby dobrze zainwestowałam swoje pieniądze... Jednak szybciutko przyzwyczaiłam się do nowej, grubszej rączki i śmigało mi się rewelacyjnie ;)
Marta - wersja wiosenna :) Ciuchy jak ciuchy, jednak dla mnie jej największą zaletą są włosy, które co chwilę głaszczę, poprawiam, czeszę... Jak tak dalej pójdzie będzie łysa :D 





Druga sprawa. Zostałam poproszona o upublicznienie wykroju na króliki. Mówisz - masz :)


I ostatnia rzecz, wyróżnienie - od haftytiny. Otrzymałam je pierwszy raz. Jest mi niezmiernie miło za uznanie w postaci obrazkowej :) Jednak szczerze mówiąc od samego początku gdy założyłam bloga, chciałam ich ... unikać... Nie chcę być niegrzeczna, nie o to chodzi. Dla mnie największym wyróżnieniem z Waszej strony są każde słowa kierowane w stronę mojego rękodzieła w postaci komentarzy. Dowiedziałam się również, że kiedyś była dyskusja na temat owych wyróżnień i wiem, że wiele z Was podziela moje zdanie (bądź też ja podzielam Wasze :) ). Mój błąd, że publicznie o tym nie poinformowałam także w najbliższych dniach się poprawię i dodam banerek. Mimo to jeszcze raz bardzo dziękuję!


Buziaki :*:*:*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...