18 February 2011

Skrawek wolnego czasu

Znalazłam dosłownie chwilkę na szydełkowanie i wiedząc, że nie zdołam zrobić na poczekaniu całej maskotki (za co w sumie nie bardzo mi się chciało brać), postanowiłam zrobić sobie jakiś przydatny przedmiot. Co można zrobić szybko i łatwo? Pojemniczki! Precyzując - "koszyczek" . Początkowo nie widziałam dla niego konkretnego zastosowania - padło na moje skromne zasoby wstążek. Koszyczek zrobiłam z biurowego sznurka - ot taki eksperyment. Szydełkowało się dziwnie (jak wiadomo sznurki te są dosyć sztywne) ale efekt końcowy jest bardzo sympatyczny. Całość bardziej trzyma pion i kształt niż przy zastosowaniu włóczek (no chyba, że ściskałabym bardziej oczka, czego nie preferuję). I oto prosty, w naturalnych kolorach i bez udziwnień -  koszyk.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...