30 January 2012

Pled

Cicho było bo się robiło ;) A dokładniej już drugi z większych projektów. Tym razem nie dla byle kogo bo dla mojej mamy. Co można podarować na urodziny osobie, która jest w stanie sama zaspokoić swoje mniejsze czy większe potrzeby? Coś, czego sama nie zrobi lub nie dostanie (chyba, że tanią imitację z chińskiej, masowej produkcji). Pledzik!! Córa zatem się wzięła do pracy co by mama jeszcze tej zimy mogła się grzać. Kolor przewodni - róż. Cóż, o gustach się nie dyskutuje :)

Parametry techniczne:

  • wzór: Ripple Afghan by Project Linus
  • włóczka: Stylecraft Special DK;
  • szydełko 5 mm;
  • start 336 oczek łańcuszka;
  • wymiary: 120 x 160 cm;
  • zużycie włóczki: ok. 13 motków, każdy po 100g / 295 m;
  • czas wykonania: 2 tygodnie, łącznie ok. 100 godzin
Jako "gratis" poczyniłam również torbę dzięki której upewniłam się, że z aplikacjami to ja jeszcze muszę poćwiczyć ;)

Prezencik już wręczony, buzia się uśmiechała więc mam nadzieję, że trochę posłuży!







Dziękuję Wam jednocześnie za wszelkie życzenia powrotu do zdrowia! Pomogły!! ;) Witam wśród żywych! ;) :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...