8 January 2012

Co mają wieloryby do ciuchci?

Torbę! Powstała pod wpływem chwili. "Sekundy", które wystarczyły na jej wymyślenie równają się z czasem, po którym stwierdziłam, że wstępne założenia nie miały nic wspólnego z efektem końcowym. Moja ocena (w skali 1-5) sięga 2... Front najchętniej cały bym spruła, w ogóle mi się nie podoba :/ Przed destrukcją jednak ocalił ją  mój synek, na którego ciuchcia wywarła niemałe wrażenie (wprost proporcjonalne do mojego niezadowolenia). Tak więc torba na dzień dzisiejszy zostaje z nami a w tygodniu wędruje z małym do przedszkola - mam nadzieję, że nie przyniesie (/nie przyniosę) mu wielkiego wstydu...






Info - zabawa urodzinowa:
Nie musicie pytać mnie o pozwolenie na wzięcie udziału! :) Jesteś tu? Chcesz zostać na dłużej niż tylko "Candy"? Zapraszam!
To, że oglądacie mojego bloga bez zostawiania komentarzy rozumiem bardzo dobrze, gdyż ja sama często tylko skrycie podziwiam czyjeś prace - faktycznie, ile można pisać to samo :) W takich przypadkach przydałby się przycisk "Like it" :D Choć z drugiej strony, każde słowo czyta się z wielką radością i chiałoby się więcej i więcej!

Do miłego!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...