8 December 2011

Wasz kotek - schemat!

W związku z wieloma mailami z prośbą o udostępnienie rozpiski na kotka postanowiłam w końcu się na Was otworzyć i się nim podzielić. Ponieważ część kotka robiłam często po swojemu, nie daję 100% pewności co do poprawności schematu, który starałam się wczoraj spisać. Jeśli zatem znajdzie się chętna na szydełkowanie przystojniaka i napotka na błąd czy też problem - piszcie!
Wzór udostępniam nieodpłatnie jednak stawiam warunek ;)! Bardzo miło by mi było, gdybym otrzymywała od Was zdjęcia Waszych wersji kociaków! Wiadomo nie od dziś, że jeden schemat wygląda inaczej u każdego (tak samo jak ten sam obiad smakuje inaczej w różnych domach) stąd też chciałabym zobaczyć inne kreacje mojego dwunoga ;) Zdjęcia podsyłajcie na secret.window.blog@gmail.com. 




 Pozdrawiam serdecznie!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...