26 August 2011

Come back ;)

Witam Was serdecznie!! W końcu powróciłam! Pełna wrażeń, wspomnień i z już bijącą tęsknotą. Czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi zawsze będzie za krótki... Teraz znów zaczynamy kolejne odliczanie do następnego wyjazdu. Miesiąc po miesiącu... Eh... Damy radę!
U mnie na blogu jak zdążyłyście zauważyć, znów zmiany. Przy pomocy mojej ukochanej bratowej (:*:*) nadałyśmy szacie graficznej trochę światła, wyrósł  banerek i wskoczyły nowe kolorki. W końcu ktoś wyciągnął mnie z tych brązów :D
No nic ja tu gadu gadu a u Was aż się gotuje! Szalejecie z robótkami, nie nadążam podglądać ;) Tak, podglądać bo jakoś czasu nie było by pozostawiać trochę słowa pisanego ale postaram się w najbliższych dniach się poprawić ;)
Ja za to wrzucam Państwa Młodych, którzy powstali ho ho grubo ponad miesiąc temu ale z racji obaw przed podejrzeniem lal przez Państwa docelowych wstrzymałam się z ich upublicznieniem przed uroczystym przekazaniem. Zrobiły niemałe wrażenie więc z czystym sumieniem pokazuję je i Wam :D



Dziękuję Wam za waszą obecność podczas mojej nieobecności ;)!! Witam serdecznie również nowe osoby! Nie wiecie nawet jak raduje się moje serce z faktu, że zawsze ze mną jesteście :* :* :*
No i lecę odpisywać na Wasze maile :) Nie próżnujecie! Dobrze, dobrze :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...