28 August 2011

I panna leci do....

Ten dzień w końcu nadszedł! Nie powiem, sama go wyczekiwałam ;) Ilość chętnych totalnie przerosła moje oczekiwania. Sama się z siebie śmieję, kiedy to w poście z Kaśką, na początku lipca, cieszyłam się z 60-tki ;) A tu proszę! Ponad 4 razy tyle! Było Was łącznie 252 a nie 257 gdyż niektóre wpisy zostały zdublowane. Nie powiem, ta liczba baaardzo mi schlebia i najchętniej lalę dałabym każdej z Was lecz niestety ograniczenia budżetowe mi na to nie pozwalają ;) 
Dobra, nie przedłużam bo pewnie i tak nikt nie będzie tego czytać tylko skupicie się na werdykcie ;)

Tak więc cukieras leci do....
 ... with love, która niedawno się "rozpakowała" więc mam nadzieję, że lala będzie fajnym prezencikiem dla małej Alicji ;) Moje najszczersze gratulacje! Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę czasu by dać do siebie namiary.

Wszystkim jeszcze raz ślicznie dziękuję za tak liczny udział! Mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się ponownie poczęstować Was czymś pysznym! 

Buziaki :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...