16 January 2011

Pierwszy próbny post

Pierwszy post na pierwszym blogu. W końcu podjęłam decyzję by umieścić w sieci swoje prace. Ponieważ szydełko trzymam dopiero od 3 miesięcy (można powiedzieć, że dopiero raczkuję w tej dziedzinie), w mojej "kolekcji" maskotek znajdują się w głównej mierze gotowe wzory - kupione na jednym z portali. A dokładniej "znajdowały się" gdyż zostały rozdane po rodzinie jako część prezentów gwiazdkowych ;) Pozostały chociaż zdjęcia.




Przy żółwiu mogłam wykazać się choć odrobiną kreatywności i tym razem mam w nim 70% swojego udziału ;) Od tego czasu staram się (przez duże "s") szydełkować na własną rękę (czytaj - bez schematów). I powiem, że sprawia mi to o wiele większą frajdę niż wcielanie w życie czyjegoś pomysłu. Co z tego wydzie? Zobaczymy.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...