27 January 2013

Pomegranate.

Czyli kolejny sweterek. Sweterek również nie dla byle kogo bo dla mojej mamy. Podeszłam do niego z wielką rezerwą, wzór wybierałam chyba z tydzień a i tak na koniec nie byłam pewna czy będzie odpowiedni. Kupując gotowy w sklepie zawsze można zwrócić czy wymienić, tutaj czekała mnie tygodniowa przeprawa z dzierganiem więc decyzja musiała być ostateczna. Oczywiście, można spruć i zacząć inny jednak ja do takiej zabawy nie mam nerwów tym bardziej, że termin gonił...
Jednak w momencie wręczania na twarzy mamy widniał wielki uśmiech, chyba szczery :))


 



Włóczka: Sublime baby cashmere merino silk dk, 10 motków
Druty metalowe KP 4mm
Rozmiar S/M 

Teraz pozostaje wyleczyć paluchy, które odrobinę ucierpiały przy pracy ;) Ale myślę, że było warto! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...