6 May 2012

Lalki dla Elizy!

Witajcie kochane!
 
W moim ostatnim poście z słowami kluczowymi wymieniłam frazę "lalki akcji lalki dla elizy". Dla mnie ona wydawała się intrygująca, jednak okazało się, że pod nią kryje się akcja charytatywna dla Elizy, 12-letniej dziewczynki chorującej na chorobę Niemanna-Picka. Więcej możecie dowiedzieć się na stronie Elizy. Przyznam, że momentalnie zrobiło mi się strasznie głupio, że coś z czego ja "się śmiałam", w rzeczywistości jest realną akcją poprzez którą rodzice Elizy zbierają pieniążki na Jej leczenie. 
Zagłębiając się w temat okazało się, że główną formą pomocy jest szycie lalek przekazywanych na licytacje - pomysł według mnie genialny i do tego w "mojej dziedzinie".
Na Fan page'u na Facebook'u można znaleźć wskazówki jak uszyć "główną" lalkę. Ja jednak nie dysponując w ostatnich dniach czasem wolnym a chcąc pomóc postanowiłam przekazać jedną z moich dostępnych lal - wybór padł na Jodie.
Nie przedłużając, serdecznie zapraszam Was do licytacji! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli uda się wylicytowć lalkę za "porządną" kwotę ;)!


* * *

Ściskam Was mocno, dziękuję serdecznie za każe miłe słowo, które tutaj zostawiacie i cieszę się jednocześnie, że jest nas coraz więcej!!

Duży buziak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...