5 October 2011

Jesiennie

Welcome!! ;)
Zatęskniłam za Wami jak również moimi robótkami! Na moje szczęście zeszłam już na ziemię i z wielkim zapałem wzięłam się za dłubanki. Trochę rzeczy już powstało jednak czeka na swoje wykończenie a dokładnie skompletowanie wszystkich niezbędnych elementów. Ponieważ nie wiem kiedy to nastąpi, dziś prezentuję tylko jedno, wczoraj wykończone "dzieło". Jest nią jesienna Madzia. Utrzymana w czekoladowej kolorystyce, którą jak zapewne wiecie - uwielbiam ;) I tu powtórka włosków, które równie bardzo lubię. Madzia jako pierwsza z moich lal doczekała się jednak bielizny :) W końcu głupia baba (czytaj: ja) porządnie pannę ubrała... No bo jak to tak bez majtek do ludzi! ;)
 







... no i wena do mnie przemówiła ... ;)



Myślę, że teraz znów na dobre wsiąknę w świat blogowy, który zaniedbałam od jakiś dwóch ostatnich miesięcy. Życie wraca do normy więc i ja muszę się ogarnąć :D
Buziaki :*:*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...